Pszczelarze z Kujaw zaskoczyli konkurencję. Założyli firmę i postanowili otworzyć sprzedawać swoje produkty na własne konto, zamiast przekazywać je do skupu. To była też szansa, by zbudować profesjonalny wizerunek i wzbudzić pozytywne skojarzenia u odbiorców!
Zdecydowali się zamówić nowoczesny logotyp i cały system identyfikacji wizualnej. Trzeba było wymienić wszystkie materiały promocyjne (broszury, ulotki, wizytówki itp). Firma miała też zaprezentować swoje produkty podczas ogólnopolskich targów żywności rzemieślniczej. Tymczasem pracownicy znali się na wytwarzaniu wspaniałego miodu, ale nie na technikach kreowania pożądanego wizerunku.
Czas ich gonił. Sezon pszczelarski już się zaczął i trzeba było się skoncentrować na produkcji miodu. Targi zbliżały się wielkimi krokami.
Przygotowanie wszystkich projektów graficznych, od początku do końca, zostało zlecone MBE. Dzięki temu udało się osiągnąć idealną spójność całej identyfikacji wizualnej. Profesjonaliści z MBE szybko dostarczyli materiały promocyjne. Pracownicy firmy mieli czas, by skoncentrować się na rozwoju produkcji i nawiązaniu kontaktów handlowych.