Dzień przed wyjazdem samochód był gotowy do odbioru. Michał zabrał go na myjnię, a później na spokojnie zapakował torby do bagażnika i zabezpieczył sprzęt narciarski na dachu.

Michał z Zielonej Góry wybierał się z żoną i trójką dzieci na długo wyczekiwany wyjazd w Dolomity. Oprócz jazdy na nartach planowali zwiedzanie Wenecji, na czym bardzo zależało najstarszej córce. Ale trzy dni przed wyjazdem Michał miał stłuczkę.

Zniszczeniu uległ zderzak, reflektor i kilka innych części. Mechanik poradził, by sprowadzić je z Niemiec, ale każda godzina zwłoki stawiała zabukowany wyjazd pod znakiem zapytania. Tymczasem Michał nie mógł wziąć urlopu, żeby wszystkiego dopilnować samemu. Dlatego skontaktował się z najbliższym punktem MBE. Pracownik zapewnił, że części będą na czas.

Następnego dnia rano Michał skontaktował się ze sprzedawcą w Niemczech. Kurier w południe odebrał części, zabezpieczył je do transportu, a następnie oznaczył wyraźnie nazwiskiem Michała i numerem rejestracyjnym jego wozu. Po południu dostarczył przesyłkę do mechanika, przypominając mu, że sprawa jest pilna. Michał został poinformowany SMS-ami o odbiorze paczki przez kuriera i doręczeniu jej do adresata.

W MBE nie musisz tłumaczyć, że standardowa obsługa to czasem za mało. Potrzebujesz czegoś na już i na pewno? Dopilnujemy Twoich spraw.

Na szczęście nie musiałem się stresować prowadzeniem wynajętego samochodu. Mogłem na spokojnie podziwiać Dolomity i razem z córką zachwycać się wenecką katedrą.
MBE Poland Sp. z o.o.. • ul.Domaniewska 39A • 02-672 Warszawa • KRS: 0000470144 • NIP: PL5252560416 • REGON: 146805288 • Tel. +48 22 208 29 75 • biuro@mbe.pl • www.mbe.pl
##COUNTRY##
At the moment there are no Service Centers in ##COUNTRY##.
If you are interested in opening a Center or acquiring the Licence please contact:

MBE WORLDWIDE


Wstecz