Państwo Zielińscy z Podlasia zauważyli rosnące zainteresowanie produktami regionalnymi. Założyli w swojej miejscowości sklep z serem kozim, miodem, ekologicznymi warzywami i ziołami. Poza sezonem turystycznym nie osiągali oczekiwanych przychodów, więc uruchomili sprzedaż internetową. Obroty bardzo wzrosły, ale pojawił się problem. Potrzebna była większa przestrzeń magazynowa, żeby szybko realizować większe zamówienia.
Zielińscy chcieli dobudować skład za sklepem, ale ich działka była zbyt mała. Zresztą wkrótce stało się jasne, że zarządzanie sprzedażą wysyłkową jest trudniejsze od prowadzenia zwykłego punktu handlowego. Trzeba było znaleźć efektywniejszy system odbioru i składowania zróżnicowanych artykułów od wielu producentów. Doszła do tego konieczność zarządzania całym procesem sprzedaży wysyłkowej. Zielińscy zaczęli się zastanawiać, czy to wszystko ich nie przerośnie. Błędy mogłyby doprowadzić początkującą firmę do bankructwa.
Zielińscy za najrozsądniejsze uznali powierzenie sprzedaży internetowej MBE. I udało się!
Przechowywanie towarów, odnalezienie produktu w magazynie, zarządzanie zamówieniem, solidne pakowanie, sprawna wysyłka - wszystko załatwia i kontroluje MBE. Twoja firma może się skupić na głównej części swojej działalności, a my zajmiemy się sprawami sprzedaży internetowej.